T U V A M A L M O

Dags att sova

Publicerad 2008-06-30 01:16:40 i Life,


Lördags på ockelbo marknad. Tilde och Jag

Hemma nu igen. Vi har haft mycket roligt och ätit en hel del. När klockan var 22 åkte vi och badade, som vi gjort på varenda födelsedag. Nu kommer jag vara sjuk i veckor till känns det som. Men äsch, ska ta och bli frisk till onsdag då jag måste träna. En vecka prick till cupen!
Imorgon kommer troligen gymnasielistorna ut i tidningen, om inte så är det på tisdag. framtidens vänner, dom som jag ska ta studenten med. shit!

pusspuss

Kommentarer

Postat av: Jonalvilde

Publicerad 2009-06-24 09:37:11

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela