T U V A M A L M O

Stockholm weekend

Publicerad 2008-02-28 22:03:22 i Life,

Hela familjen drar imorgon till stockholm. Morgondagen kommer spenderas på biltema(pappas favorit)  drottninggatan och götgatan - shopping. Jag har sparat hela januari och februari, så här ska slösas. Vartenda öre. På kvällen ska vi på ett uppträdande som ännu är hemligt. Ingen vet vad som kommer hända. Natten ska vi spendera på Hotell mitt i city och lördagen tar vi lite som den kommer, kankse lite mer shopping och lite second hand butiker. För övrigt ska jag använda min mössa för andra gången.

Trevlig helg!

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2008-02-28 22:21:44

tack så mkt. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela