T U V A M A L M O

Nu är jag tillbaka

Publicerad 2008-02-27 22:55:37 i Life,

I tre dagar har jag levt utan internet, och jag överlevde. Konstigt nog går dagarna väldigt segt utan data och man får ägna tiden åt massor av annat istället, så som idag läste jag en bok (!) Och så har jag spelat en massa tvspel. Så nu är jag mästare på både bågskytte, lerduva och längdhopp. Imorgon är pappa ledig så då ska vi göra något trevligt, ovanligt och härligt. Vi ska vara ute i solen och få fräknar.

Hörs imorgon!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-02-28 18:38:45

Hur är det att läsa boken då?
Funkar det som tidsfördriv emellanåt?
Puss... snart är det shop until you drop.
M

Postat av: johanna

Publicerad 2008-02-28 20:02:35

bok.. tuva? ahah, jasså så du har haft spelen utan att sagt nå? haha, gör inge pusss :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela