T U V A M A L M O

Inför det stora valet

Publicerad 2007-09-30 18:17:32 i Life,

som nog alla andra nior har så har även vi fått
programväljaren som guidar dig till alla tänkbara
linjer inom gävle kommun. Efter lite hastigt
läst fastnar jag för ett och samma program.
SAM. spid skulle vekligen vara roligt, men dock
inte lika roligt när chansen att komma in är minialt
liten. Men det är värt att söka och det ska jag defenetivt.
Andra val som jag har är Sam ekonomi som lockar
eller Sam sam, vilket inte lockade så mycket som jag
trodde efter jag läst texten i boken.
ett val jag redan bestämt mig för är att välja specialidrott
som inrikting på linjen.
Jag har mycket tid på mig och jag hinner nog ändramig
två eller tre gånger. vad krålingt det ska vara,
tråkigaste blir att skiljas från klassen.
Jag kommer grina hela den dagen....

trevlig kväll

Kommentarer

Postat av: matilda

Publicerad 2007-09-30 21:07:35

tack för att du tyckte bloggen vart fin:) och klart vi ska ses i veckan<3
hoppas du väljer rätt<3

Postat av: petraa

Publicerad 2007-10-01 22:06:27

jag har ingen anin vad jag ska välja jag heller... :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela