T U V A M A L M O

The moped

Publicerad 2007-03-31 19:21:35 i Life,

idag har jag kommit halvvägs till mitt EU-moped klass 1 kort.
gick bra och alla klarade sig. jag var dock bäst på att köra slalom
med fart och sämst på att krypa i en 8.

uffe och jag tog saaben till köpis och handlade godis, det är ju lördag.
Hemma hos Moster hittade vi film som vi låndade hem, göta kanal 2 och
the queen, någon som vet om de är bra? :)

imorgon gäller det för min del, ska dömma livets första match för
pojkar 94 på cancercupen. hejja mig. + LINDA <3


Just nu: lockigt hår och bond på tv. :)
för första gången: mjukisbyxor på stan.
Vill till: igår besökte vi NY sidor som gav oss massor av tips,
så just nu vill jag till NY för att njuta.
Kommer att: frossa i glass med hallon efter maten
känner för: att gå på bio.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela