T U V A M A L M O

är sommaren slut?

Publicerad 2007-07-28 00:12:59 i Life,

jag blir frustrerad och stressad när jag läser, ser eller hör;
"NU ÄR HÖSTMODET HÄR", "höstens hetaste trender"
när alla skolblock och penner kommer ut i affärerna,
och snart kommer alla jultidningsförsäljarna och vill vara
ute i god tid. jag vill säga till alla, andas ut, den bästa tiden av
sommaren är den som återstår, varma härliga agustikvällar,
havet är aldeles perfekt härligt, stört chans till soliga dagar,
city festen (massor mer).

vist längtar jag lite till att börja inhandla nya höstkläder,
få dra igång sista året i grundskolan, men snälla nån,
denna tid vill man inte missa. synd bara att det snart blir
regnrekord här, svenska sommaren är inget att lita på.
dock ska det vara varmt i Tyskland där vi ska vara,
hoppas verkligen att få en helt ok bränna.

nu godnatt och myys med molly, sista kvällen på ett tag<3
image276

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2007-07-28 10:20:21

Håller med! Augustikvällar kan vara underbara, mörkt, varmt i luften och ingen stress över att man måste grilla, sola osv.
Vi har dock det bästa kvar, NY det blir kuuuul.
Nu ska jag packa, springa, äta lunch och sedan far vi mot vackra Moseldalen.

Postat av: Ivermaria

Publicerad 2010-02-26 11:53:44

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela