T U V A M A L M O

dag 1

Publicerad 2007-02-26 16:01:04 i Life,

idag är det en födelsedag och det firar vi alltid
med presenter på sängen. detta var dock en arbetsdag
för födelsedagsbarnet och det betyder tidig uppstigning.
halv sjustod vi vid sängen och söng med våra vackra röster,
(NOT) han blev glad och lika snabbt som vi hade kommit hade
jag gått tillbaka till sängen och somnade sött om igen.
till min stora förvånging vaknade jag sedan 11.44 utvilad
med mycket krafter. det var härligt.
en snabb frukost och en titt på gåradagens avsnitt av one three hill
tog vi (t+t) min cykel och begav oss mot sofia.
(onödigt vetande vad vi gjorde där)

nu har vi gjort cocacola test och ätit lunch.
jag väntar på mammas hemomst som är om drygt 33 minuter.
då ska vi ut en sävng och promenera, alla behöver friskluft.


jag har även bläddrat igenom "engal's showroom" på hennes outfit
snygga kläder och mycket insperation. även mycket roligt
att titta på, vill ha så mycket :)


nu är (nästan) resan bokad, fattas lite och jag tror jag längtar ihjäl mig.
jag har fått reda på att det är nästan 20% billigar där på kläder jämfört
med sveriges priser. tex på HM, där är det mycker billigare, finns säkert även
en massa anorlunda och snygga saker som inte finns här hemma, HANDLA!
har kikat på internet vad utbutet där nere är, och vad du än söker finns där,
finns stora varuhus som endast säljer knappar, liskom, HALLLÅ?
har redan en aning på vad jag ska handla, ska unna mig något som kanske
kostar mer än vanligt, men det är det värt.
en sak som jag har bestämt mig för är en "I LOVE NY" t-shirt. stolt.

puss

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2007-02-27 07:46:22

hej är nu i Nyby strax norr om Uppsala, sitta här med olika folk hela dagen.
Hoppas vara hemma senast 17.30.

Ha det bäst i dag!
PUSS

Postat av: Christianirene

Publicerad 2009-02-20 10:26:43

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela