T U V A M A L M O

sovmorgon

Publicerad 2007-08-30 11:26:01 i Life,

idag vaknade jag såklart 6 efterom det börjar bli en vana
när man ska tillskolan. kroppen har svårt att ställa om över
helgen tex. jag har iallfall tagit vara på denna sovmorgon
och gjort läxor. kommer ligga efter när jag åker (!!!!!!!) :)

läste även matchsammanfattningen på hemsidan.
jag är nu mernöjd av min insats än vad jag var igår.
man blir alltid peppad av push, publik och snälla komentarer.
gör man sitt bästa så blir det oftast bra resultat. viket
troligen visade sig igår.

nu väntast en eftermiddag på gunder hägg-stadium?
lite häcklöpning, längdhopp och kast med liten boll.
jag tror det blir en lyckad dag. kunde bara vara lite varamre dock.

mamma - idag är vaderna som en klump och det känns när man
går i trappor. men jag klarar mig fint och ska träna ikväll. pusss

image326

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela