T U V A M A L M O

måndagen

Publicerad 2006-11-27 21:07:58 i Life,

som jag alltid säger, ny vecka, nya föhoppningar.

vaknade i god tid och hade all tid i världen, kunde ta
det väldigt lungt,  :) fick även sällskap av tilde denna morgon.
vi började 08.50
slutade 14.45 - en enkel dag.
dagen gick fort och vid tio över tre satt jag redan på bussen halvägs hem,
hemma gjorde jag NO och mattematik, (prov torsdag) känns bra, men ändå
lite oroade. nåhon timme plugg till och det borde vara "nema problema". :D
mot kvällen blev det mys med m + p, glögg och så. det gillar jag, <3
nu ska jag avrunda för dagen och snart krypa under mit oerhörda varma täcke,
LLLLJUVLIGT!

imorron har det gått tre veckor sedan familjen flach åkte iväg, så då kommer de
äntligen hem, bruna och fina. :) <3 gud vad ni är bra!

för övrigt har jag ruskigt ont i bakre arm, en viss person gillar att nypas! (;


/ tttuva mmalmo, kattägare och snart i mopedåldern.


njut av livet, du frå bara en chans!

Kommentarer

Postat av: Haakoningebjorg

Publicerad 2010-02-15 09:00:03

I see first time your site guys. I like you :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela