T U V A M A L M O

FFFLACH

Publicerad 2006-11-28 18:44:26 i Life,

  
idag kolckan 07.49 fick jag besked, mina bästa kompisar var på svenskmark.

skolan var bra och gick rätt så fort,.
så fort jag lämnat skolbyggnaden ringde hanna flach,
fick förfrågan att gå på stan med henne matilda och fanny, SÅKLART! :D
de brunaste i gävle mötte mig på vägen och vi kramades, glädjen blev
så stor att jag till och med grät, lite. <3
vi kikade omrking och träffade på fler, (: linnea och hanna.
sen fikade vi på blå soffan, (:
och tog ännu en liten sväng, sen åkte johanna mde bussen och
jag och hanna kollade runt ännu mer, hanna handlade. inte jag.
"dens som spar han har" :D måste ha julepengar.
sen var jag tvungen att gå till bussen, då var kolckan 16.35. :/
sedan dess ha leendet fastnat på mina läppar,
nu måste jag kila på träning och möta favorit tjejorna en gång till!

hoppas ditt liv är lika bra som mitt, :)

Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2010-01-12 08:24:42

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela