T U V A M A L M O

dagen.

Publicerad 2006-11-29 21:20:08 i Life,

en mycket bra dag.
en sak var jobbig, vilken spanskalektion?
har inte varit med om något liknande,
ståjjigt och oootroligt pratigt, själv blev jag
de närmaste facit. :/ philip!
det var även food day idag, choklad mouse :)

tog bussen direkt hem och läste min nya vecko revyn som
kom men dagens post. nu har jag klart för mig vad jag ska
ha på mig julaftn och nyår/bröllop. :D:D

träning mellan 18.45-20.15,
hanna och matilda flach, lagets "nykomlingar"
var med och utklassade alla på brännheten. :D
roligt att ha dem hemma igen, <3

nu skajag titta på OC och sedan gå och ringa hanna flach <3

PS , synd att det inte kommer bli en vanlig jul, vissa åker iväg
och det kommer inte bli samma sak, känns inte så efterlängtat som förut.
jag vill att alla ska vara med, fira som vanligt, exakt allla! :/   <3

Kommentarer

Postat av: BettyMamma

Publicerad 2006-11-30 06:58:13

Hjärtat!

Vad ska vi hitta på för att ersätta den "bortåkande" personen med på julafton. En bild i naturlig storlek?
Så är det i livet, vi har haft tur och varit tillsammans under många många roliga jular.
Vi får hitta på en ny tradition iår?
Ha det bra idag!
M

Postat av: ANONYM

Publicerad 2006-11-30 10:31:34

jaaa oxfile!!!!!!

Postat av: BettyMamma

Publicerad 2006-11-30 10:56:50

Nu har Heidi flyttt sin fest till söndag 3/12 16.30 kan du då?
M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela