T U V A M A L M O

shopping

Publicerad 2006-12-28 14:25:20 i Life,

vi åkte till stan klockan 11 prick. mamma och
jag hoppad av på toget medans tilde och uffe fortasatte
mot bilkörningslokaen. mamma gick på gympa och jag
böjade mina ärenden, handlade örhängen till
bröllopet, nagelack till bröloppet och ett snygg hårspänne
till bröloppsfrisyren. Betty var klar halv ett och vi möttespå
staduim. där jag inhanldade en jacka. äntligen slipper jag
jackan som hängt med i ett anat år nu.skönt!


snart ska vi iväg på testlopp med tilde, bubliken är uppställd.
sen har jag inget mer planerat. film kanske(:


imorgon ska jag duka inför bröloppet som håller hus på
söndag eftermidag. NYÅRSAFTON :D

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2006-12-29 09:40:33

ja det var bra att du äntligen kan ha en egen jacka...
Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela