T U V A M A L M O

30 december

Publicerad 2006-12-30 15:59:49 i Life,

imorgon är det brölopp och jag är redo till tusen :D
först fotografi och sedan vigseln i kyrkan, kl: 15.00


idag åkte vi till stan för att titta på ytter/inne dörrar.
hitatde mycket snygt och vi föll direkt, därefter
åkte vi med bilen från strömsbro - stigslund - engeltofta.
mycket fina och roliga hus vi fick inspration ifrån.
vi handlade på lidl och åkte hem.
släppta av mamma och pappa och jag åkte vidare till
köpis, åt, HOST på ikea och handlade en skärmvägg till mig :D
vidare till riktiga köpis, skulle handla på systemet. men vi var ute
sista minuten och pappa blev ej insläppt.
jag tittad epå mössor på intersport. jag vet vilken jag vill ha :)
åkte hem.

sitter i soffan och skriver, tittar på supernanny och dricker vatten.
vännatr på att klockan ska slå halv fem, då börjar behtowen. :)
me gusta!

ikväll ska vi ha myskväll med bara lyx mat och god dricka


heejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela